מיינדפולנס: איך להפעיל את מערכת הרגיעה ב 3 דקות בלבד

בוידאו הזה נראה איך אפשר להפעיל את מערכת הרגיעה ב 3 דקות בלבד.

זו אחת המדיטציות שמשתתפים בקורס מיינדפולנס משתמשים בה הכי הרבה.

איך אתם מרגישים אחרי המדיטציה? - ספרו לנו בתגובות:

21 תגובות

  1. שלום,
    רגע לפני שאני הולכת לעבודה.
    מתח, לחץ,חסרון כיס, כעס.
    מדיטציה של 3 דקות.
    מחויכת יותר.נושמת.

    תודה
    רבקה ענבר

  2. מדיטציה קצרה ומאוד ממקדת, הצליחה להרגיע את המתח הבילבול שהיו בראשי רגע אחד לפני, אני חושבת שצריך להאריך את הסוף בעוד חצי דקה כדי להצליח לראות את עצמנו ברגע הבא בבירור.
    בהזדמנות זו רוצה להודות לך על שפע המידע והכלים המצויינים שאתה מעניק לי.
    תודה!

  3. היה טוב. קצר מידי אז המשכתי את
    ההקשבה לנשימה והרגעת הגוף והראש
    הכנה טובה ליום עמוס

    1. איזה יופי שהמשכת עפרה (-:
      בקורס המיינדפולנס אנחנו מתרגלים גם מדיטציות ארוכות יותר וגם את הקצרה.
      יש חשיבות לשני התרגולים.
      ניר

  4. במסגרת עבודתי כגננת אני בוחנת טכניקות שונות לשלב בגן. יש יתרון במדיטציה הזו שהיא קצרה וממקדת. מאוד מרגיעה. תודה רבה על הכלים החשובים שאתה מעניק לנו. שנה טובה וגמר חתימה טובה

    1. מרגיע אבל לא מספיק. הדיבור מקשה עלי להתרכז בעצמי ומצד שני בלי הדיבור אני לא זוכרת מה לעשות.. אמשיך לתרגל ולנסות

  5. מרגישה טוב לאחר העבודה ואחרי ארוחת צהרים ולפני משימה קטנה .מאד עוזר ומרגיע.
    תודה

  6. תודה ניר, אני מתכוננת לקחת את השלוש דקות האלה כל בוקר, ולהתחיל את היום בבית בבידוד, כדי להפיק מהיום את המקסימום שאני יכולה
    בתנאים הקיימים.

  7. שלום ניר,

    הדקות הקצרות הללו עושות הבדל גדול. מתוך מועקה ולחץ, הגוף עובר לאט לאט לנינוחות והרפיה וכתוצאה מכך, אני הופכת להיות אדם חדש ונינוח.

    תודה רבה.

    1. איזה יופי. נהדר!
      המשיכי להשתמש במדיטציה הזו כמה שיותר פעמים ביום

  8. ניר יקר
    המדיטציה קצרצרה וקולעת ויוצרת עדכון מחדש של תרגול שאני מכר ומוקיר.
    תודה לך על הנעימות והאצילות

  9. היי אני מרגישה עכשיו רגועה ושלווה אתה פשוט כמו קוסם מדהים איך שאתה יודע לגרום לאנשים ובמיוחד לי להירגע שבדרך כלל אי אפשר להרגיע אותי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים שקט בראש? בואו לבוקר של שקט.

נהניתם? – שתפו עם חברים: